مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:152021-02-27بين الملل

تقویت فعالیت بدنی جوانان مبتلا به اوتیسم با کتاب های تصویری


نتایج تحقیقات نشان داده است که فعالیت بدنی برای همه افراد مهم است، اما افرادی که ناتوانی در رشد دارند به اندازه همسالانی که رشد متداول دارند، - ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیقات نشان داده است که فعالیت بدنی برای همه افراد مهم است، اما افرادی که ناتوانی در رشد دارند به اندازه همسالانی که رشد متداول دارند، فعالیت ورزشی ندارند و محققان دانشگاه میزوری ایالات متحده آمریکا در تلاش برای رفع این نابرابری، کتاب های تصویری تناسب اندام برای کمک به انجام ورزش بیشتر جوانان مبتلا به اوتیسم ارائه و از این طریق، منبع ساده ای برای ایجاد انگیزه ورزش به خانواده های کم درآمد ارائه کرده اند.

به نقل از مدیکال اکسپرس، با پیشرفت های اخیر در زمینه فناوری و سرگرمی، جوانان به طور فزاینده ای بیشتر وقت خود را صرف نشستن در مقابل تلویزیون، آی پد و دستگاه های الکترونیکی شخصی می کنند.

لورین بکرا، محقق این بررسی علاقه زیادی به یادآوری اهمیت زمان بندی برای فعالیت بدنی به جوانان، به ویژه افراد مبتلابه اوتیسم دارد.

بکرا اظهار کرد: تحقیقات زیادی برای کمک به افراد اوتیسم در بهبود عملکرد تحصیلی، مهارت های اجتماعی و ارتباطی انجام شده است، اما باید به یاد داشته باشیم که فعالیت بدنی برای داشتن سبک زندگی سالم اهمیت زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فعالیت بدنی جوانان مبتلا به اوتیسم با کتاب های تصویری

تقویت فعالیت بدنی جوانان مبتلا به اوتیسم با کتاب های تصویری