مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:102021-02-27اقتصادي

در بازار مرغ قزوین چه می گذرد؟


یخچال های خالی واحدهای عرضه مواد پروتیینی در قزوین گویای نبود مرغ در بازار است؛ در سال جاری برای چندین بار است که قیمت مرغ صعودی و کمیاب می شود مردم هم از این روند خسته شده اند و همه این ها از عدم مدیریت و برنامه ریزی حکایت دارد.

- ایسنا/قزوین یخچال های خالی واحدهای عرضه مواد پروتیینی در قزوین گویای نبود مرغ در بازار است؛ در سال جاری برای چندین بار است که قیمت مرغ صعودی و کمیاب می شود مردم هم از این روند خسته شده اند و همه این ها از عدم مدیریت و برنامه ریزی حکایت دارد.

در نیمه اول سال مرغداران از کمبود نهاده گلایه داشتند اما مسئولین از تأمین کامل آن سخن می گفتند اکنون نیز مدعی هستند که نهاده واحدهای مرغداری به صورت 100 درصد تأمین می شود ولی با این وجود ستاد تنظیم بازار استان قزوین در ماه جاری قیمت رسمی مرغ در استان قزوین را 23 هزار و 500 تومان اعلام کرد در حالی که قیمت مرغ ستاد تنظیم بازار کشور همان قیمت سابق یعنی 20 هزار و 500 تومان است.

این تصمیم مسئولین استان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ این نشان از عدم تأمین نهاده ندارد؟! چون در صورت تأمین کامل نهاده مرغداران موظف هستند مرغ را با قیمت مصوب عرضه کنند.

طی دو هفته اخیر شاهد تشکیل صف های طولانی مقابل واحدهای عرضه مرغ در استان بودیم و در هفته جاری نیز مردم از عدم وجود مرغ در بعدازظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازار مرغ قزوین چه می گذرد؟

در بازار مرغ قزوین چه می گذرد؟