مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-27فرهنگي

خاطرات مگویی که در تلویزیون علنی شد


کارگردان «چهل تیکه» به بهانه تعطیلی این برنامه، به مرور خاطرات ـ از پخش تصاویری از محمدعلی کشاورز در کنار آنتونی کویین تا روایت اولین کارگردانی سیروس مقدم و .

- کارگردان چهل تیکه به بهانه تعطیلی این برنامه، به مرور خاطرات ـ از پخش تصاویری از محمدعلی کشاورز در کنار آنتونی کویین تا روایت اولین کارگردانی سیروس مقدم و .

ـ پرداخت و درباره ادامه دار بودن چهل تیکه در سال جدید و همچنین نحوه دسترسی به آرشیو سازمان صداوسیما برای پخش فیلم هایی از هنرمندان که برای اولین بار در قالب این برنامه پخش شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

الهام حاتمی ـ کارگردان چهل تیکه ـ در گفت و گویی با ایسنا درباره ساخت فصل جدید این برنامه پس از پخش چهار فصل و اینکه آیا فصل جدید برای نوروز ساخته خواهد شد؟ توضیح داد: برای نوروز برنامه جدیدی نداریم و اگر فصل جدیدی را بخواهیم آغاز کنیم زمان آن در سال آینده خواهد بود.

او در ادامه درباره ویژه برنامه چهل تیکه که برای جشنواره فیلم فجر روی آنتن رفت، اظهار کرد: ویژه برنامه جشنواره یک کارِ دلی بود.

به جهت اینکه مردم نمی توانستند به جشنواره بروند، تصمیم گرفتیم این کار را روی آنتن ببریم.

12 قسمت برنامه را با 12 روز پیش تولید به آنتن رساندیم؛ البته می توانست کار بهتری باشد، اما زمان کم بود و اصلا قرار نبود چنین برنامه ای را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات مگویی که در تلویزیون علنی شد

خاطرات مگویی که در تلویزیون علنی شد