مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-27اقتصادي

تصویب پروژه های بازآفرینی شهری در 30 شهر گیلان


مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از طرح های مصوب بافت فرسوده در نیمی از شهرهای گیلان خبر داد و گفت: از 52 شهر گیلان 30 شهر مصوبه بافت های فرسوده و تاریخی داشته و تا پایان سال هم برخی دیگر از طرح ها با توجه به تعریف مشخص تصویب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ماکام پدرام امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازآفرینی شهری منجر به ارتقا کیفیت زندگی در جامعه می شود، اظهار کرد: هدف از بازآفرینی شهری ارتقاء و توسعه شهری، فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در هر شهرستان بوده و انجام درست آن بسیار به افزایش کیفیت شهرنشینی کمک می کند.

وی با اشاره به فعالیت زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در بازآفرینی شهری گفت: نوسازی و بهسازی ساختمان های فرسوده در محلات قدیمی، خدمات زیربنایی و روبنایی و همچنین شناسایی بافت های فرسوده شهری از جمله وظایف وزارت راه و شهرسازی در این خصوص است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان لازمه درست اجرا شدن بازآفرینی شهری را داشتن طرح های مناسب دانست و افزود: مجموعه اداره کل راه و شهرسازی برای اجرای بازآفرینی شهری طرح هایی را داشته و یا به شهرداران وظایفی را محول می کند تا مناطق و طرح های خود را آماده و یا در نهایت پس از مصوب شدن طرح های گوناگون بودجه ای مشخص در این خصوص اختصاص میدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب پروژه های بازآفرینی شهری در 30 شهر گیلان

تصویب پروژه های بازآفرینی شهری در 30 شهر گیلان