مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:452021-02-27اقتصادي

ایده یک کارآفرین برای بهبود اقتصاد ضعیف «کندتپه»


روستای «کندتپه» کبودراهنگ پتانسیلی مانند بادام فراوان و مرغوب دارد که نیازمند حمایت جهادکشاورزی شهرستان است تا با ایجاد کارگاه های تبدیل و فرآوری محصول بادام در این روستا مانع از خام فروشی این محصول شوند.

- ایسنا/همدان روستای کندتپه کبودراهنگ پتانسیلی مانند بادام فراوان و مرغوب دارد که نیازمند حمایت جهادکشاورزی شهرستان است تا با ایجاد کارگاه های تبدیل و فرآوری محصول بادام در این روستا مانع از خام فروشی این محصول شوند.

بانوی کارآفرینی در روستای قباق تپه که با همت و پشتکار توانسته برای خود اشتغال خانگی ایجاد کند و در خانه کار سفالگری و طراحی سفال انجام می دهد، با مشاهده خام فروشی بادام مرغوب در روستای کندتپه چاره ای اندیشیده تا روش های فرآوری بادام را ایجاد کند.

منیژه احمدی، بانوی توانمندی که به تازگی در روستای کندتپه ساکن شده، نگران خروج محصول بادام به صورت خام و با قیمت بسیار کم از این روستاست و از مدیران ارشد شهرستان به ویژه مدیر جهادکشاورزی کبودراهنگ تقاضا دارد او را در ایجاد کارگاه روغن گیری و خرید دستگاه های فرآوری محصول بادام یاری کنند.

کندتپه روستایی است که به قطب بادام کبودراهنگ معروف بوده و می طلبد دست اندرکاران جهادکشاورزی شهرستان کبودراهنگ برای ممانعت از فروش بادام و ایجاد محصولات فرآوری حاصل از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده یک کارآفرین برای بهبود اقتصاد ضعیف «کندتپه»

ایده یک کارآفرین برای بهبود اقتصاد ضعیف «کندتپه»