مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 21:152021-02-26بين الملل

نظرسنجی دانشگاه مریلند در ایران پس از انتخاب بایدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، در نظرسنجی تلفنی دانشگاه مریلند و ایران پُل که نتایج آن پنجشنبه منتشر شد، نظر ایرانی های شرکت کننده درخصوص موضوعات مختلف مرتبط با برجام و آمریکا مورد پرسش قرار گرفته است.

- نظرسنجی یک دانشگاه آمریکایی و موسسه کانادایی نشان می دهد، اکثریت مردم ایران معتقدند آمریکا در صورت برگشت به برجام به تعهداتش عمل نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، در نظرسنجی تلفنی دانشگاه مریلند و ایران پُل که نتایج آن پنجشنبه منتشر شد، نظر ایرانی های شرکت کننده درخصوص موضوعات مختلف مرتبط با برجام و آمریکا مورد پرسش قرار گرفته است.

ننایج این نظر سنجی نشان می دهد ، 67 درصد مردم ایران معتقدند باید به سمت خودکفایی و اقتصاد مقاومتی حرکت کنند؛ 29 درصد پرسش شوندگان گفته اند باید سعی کنیم با کشورهای دیگر تجارت کنیم.

85 درصد شرکت کنندکان در این نظرسنجی عملکرد سیستم درمانی ایران در بحران کرونا را بسیار خوب و تا حدی خوب ارزیابی کرده اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 70 درصد مردم معتقدند آمریکا در پی جلوگیری از رسیدن محصولات حیاتی و بشردوستانه به ایران است.

60 درصد شرکت کنندگان گفته اند ، آمریکا در صورت بازگشت به برجام به تعهدات خودش عمل نخواهد کرد؛ 84 درصد افراد تاکید کرده اند از آمریکا بدشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی دانشگاه مریلند در ایران پس از انتخاب بایدن

نظرسنجی دانشگاه مریلند در ایران پس از انتخاب بایدن