مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 20:402021-02-26بين الملل

رویترز: دولت بایدن فروش تسلیحات به ریاض را محدود می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد تا فروش تسلیحاتی آتی به عربستان سعودی را تنها به تسلیحات دفاعی محدود کند.

- چند مقام دولت آمریکا به خبرگزاری رویترز خبر داده اند که واشنگتن قصد دارد فروش تسلیحات به عربستان را به تسلیحات دفاعی محدود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد تا فروش تسلیحاتی آتی به عربستان سعودی را تنها به تسلیحات دفاعی محدود کند.

خبرگزاری رویترز در خبری به نقل از 4 منبع مدعی شد که مقام های دولت بایدن در حال ارزیابی تجهیزات نظامی هستند که ضمن قراردادهای فروش تسلیحات به عربستان سعودی بوده تا مشخص کنند کدام یک از این تجهیزات دفاعی هستند.

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: تمرکز ما بر پایان درگیری در یمن است و ما این اطمینان را حاصل می کنیم که عربستان سعودی هر چیزی را که برای دفاع از خود و مردمش نیاز دارد، داشته باشد.

رویترز در ادامه گزارش خود نوشت که دولت بایدن در حال تنظیم مجدد روابط خود با عربستان سعودی است، کشوری که نگرانی های حقوق بشری جدی در آن وجود داشته اما یکی از متحدان نزدیک واشنگتن نیز به شمار می آید.

یکی از مقامات کنگره نیز که با این موضوع در ارتباط است گفت که هم اکنون تلاش هایی در حال انجام است تا مرز میان تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: دولت بایدن فروش تسلیحات به ریاض را محدود می کند

رویترز: دولت بایدن فروش تسلیحات به ریاض را محدود می کند