مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 19:002021-02-26ورزشي

نتایج نمایندگان کشتی ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین که تاکنون برگزار شده به شرح زیر است: - مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین از صبح امروز در شهر کی یف در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین که تاکنون برگزار شده به شرح زیر است: کشتی فرنگی: در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ویاچسلاو بایراکتار از اوکراین را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست مقابل مالخاز آمویان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر رسیدن این کشتی گیر به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند در گروه بازنده ها به کار خود ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را مغلوب کرد وی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی در مصاف با آرتور شاهینیان دارنده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نمایندگان کشتی ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین

نتایج نمایندگان کشتی ایران در روز نخست تورنمنت اوکراین