مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 18:502021-02-26بين الملل

سناتور آمریکایی: بایدن باید درباره اقدام نظامی بدون مجوز توضیح بدهد


کین سناتور دموکرات در بیانیه خود در مورد حملات دیشب آمریکا در خاک سوریه تصریح کرد: «مردم آمریکا شایسته این هستند که منطق دولت برای انجام این حملات و توجیه حقوقی اش برای انجام چنین اقدامی بدون مراجعه به کنگره را بشنوند.

- کین سناتور دموکرات در بیانیه خود در مورد حملات دیشب آمریکا در خاک سوریه تصریح کرد: مردم آمریکا شایسته این هستند که منطق دولت برای انجام این حملات و توجیه حقوقی اش برای انجام چنین اقدامی بدون مراجعه به کنگره را بشنوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، یکی از اعضای کمیته خدمات نیروی مسلح سنای آمریکا با اعلام اینکه حمله جنگنده های آمریکایی به منطقه ای در مرز سوریه و عراق بدون مجوز کنگره صورت گرفته است، تأکید کرد که دولت باید در این خصوص پاسخگوی کنگره باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتکیو، سناتور تیم کین از اعضای کمیته خدمات نیروهای مسلح سنای آمریکا روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که اقدام نظامی آمریکا در مرز سوریه و عراق بدون مجوز کنگره انجام شده و دولت بایدن باید در این خصوص به کنگره توضیح بدهد.

این سناتور دموکرات در بیانیه خود تصریح کرد: مردم آمریکا شایسته این هستند که منطق دولت برای انجام این حملات و توجیه حقوقی اش برای انجام چنین اقدامی بدون مراجعه به کنگره را بشنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: بایدن باید درباره اقدام نظامی بدون مجوز توضیح بدهد

سناتور آمریکایی: بایدن باید درباره اقدام نظامی بدون مجوز توضیح بدهد