مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 15:202021-02-26بين الملل

دولت «بایدن» به «قانون جنگل» پایبند نباشد/ محکومیت تجاوز به خاک سوریه


وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید تجاوز نظامی آمریکا به این کشور، اعلام کرد: دولت جدید آمریکا نباید همچون دولت سابق به «قانون جنگل» پایبند باشد.

- وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید تجاوز نظامی آمریکا به این کشور، اعلام کرد: دولت جدید آمریکا نباید همچون دولت سابق به قانون جنگل پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت خارجه سوریه امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای به تجاوز نظامی اخیر ایالات متحده آمریکا به خاک این کشور واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود آورده است: دمشق حملات تجاوزکارانه ایالات متحده آمریکا به مناطقی در دیرالزور واقع در نزدیکی مرزهای مشترک با عراق را به شدت محکوم می کند.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه همچنین تأکید کرده است: تجاوز آمریکایی ها به خاک سوریه با قوانین بین المللی و نیز منشور سازمان ملل متحد در تعارض است.

ما هشدار می دهیم که چنین اقداماتی دارای پیامدهای وخیمی است و می تواند به افزایش تنش ها در سراسر منطقه منجر شود.

این وزارتخانه در بیانیه مذکور یادآور شده است: تجاوز جدید ایالات متحده آمریکا به خاک سوریه نشانه ای آشکار از سیاست های منفیِ دولت جدید این کشور در قبال منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت «بایدن» به «قانون جنگل» پایبند نباشد/ محکومیت تجاوز به خاک سوریه

دولت «بایدن» به «قانون جنگل» پایبند نباشد/ محکومیت تجاوز به خاک سوریه