مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-26ورزشي

مهدی قائدی، وساطت فکری و وریا را هم پس زد


13 روز از دیدار استقلال و سپاهان گذشته اما مهدی قائدی همچنان در تمرینات تیمش شرکت نمی کند.

بازیکنی که در این یکی دو فصل اخیر جزو بهترین های تیمش بوده و تاثیرگذارترین مهره استقلال به شمار می رود اما مشخص نیست او با این غیبت طولانی در تمرینات تیمش چه هدفی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اگرچه طی روزهای گذشته رسانه ها به درستی به درخواست های قائدی از مدیران استقلال پرداخته اند اما این بازیکن با استوری های عجولانه مطالب رسانه ها را رد کرده اما وی از خود سوال نکرده وقتی نزدیک به 11 روز در تمرینات تیمش شرکت نکرده چه بهانه ای برای غیبت هایش دارد؟ با اظهارات این بازیکن بعد از بازی با نساجی کاملا مشخص است قائدی چه درخواستی دارد اما ظاهرا این بازیکن جوان با مشورت برخی اطرافیان خود می خواهد بندی را به قراردادش اضافه کند که مدیرانش به هیچ عنوان راضی به گنجاندن آن در قرارداد وی نیستند.

طبق پیگیری های خبرنگار فارس، قرارداد مهدی قائدی با استقلال در این فصل 900 میلیون تومان است که تا امروز 67 درصد آن را از باشگاه دریافت کرده است.

در این بین وعده های مدیران قبلی که محقق نشده باعث شد تا مدیران استقلال تصمیم بگیرند مبلغ 2 میلیارد و صد میلیون تومان به قرارداد این بازیکن اضافه کنند تا مبلغ قرارداد وی به 3 میلیارد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی قائدی، وساطت فکری و وریا را هم پس زد

مهدی قائدی، وساطت فکری و وریا را هم پس زد