مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-26اقتصادي

افتتاح نمایشگاه دست سازه های هنری سنگ هرکاره در مشهد


یک هنرمند مبدع و ابده پرداز سنگ مشبک گفت: نمایشگاه دست سازه های هنری سنگ هرکاره با سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد ریالی و تلفیق چندین هنر با یکدیگر افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد ، حسن عطاریان در مراسم افتتاح و بهره برداری از نخستین نمایشگاه بزرگ دست سازه های هنری سنگ سرپانتین، با بیان اینکه شرکت صنایع دستی خود را به دلیل ضعف خط و خوشنویسی در صنایع دستی کشور، بر پایه خط، خوشنویسی و نقاشی ایرانی بنا کردیم، اظهار کرد: در ابتدا در بحث حکاکی گوهرسنگ ها ورود پبدا کردیم و به واسطه پیشکسوتان هنر سنگتراشی در خانه ملک با هنر سنگ سرپانتین و با خود این سنگ آشنا شدیم.

این هنرمند مبدع و ایده پرداز سنگ مشبک گفت: با سرمایه گذاری بیش از 30  میلیارد ریالی و تلفیق چندین هنر با یکدیگر برای بیش از 40 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است و با توجه به رسیدن این هنر به مرحله تولید انبوه، بی شک وارد مرحله تجاری سازی این محصول و عرضه آن به سراسر کشور و حتی صادرات آن خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تا قبل از این تولید هر محصول سنگ هرکاره فقط برای یک نفر موجب ایجاد اشتغال می شد، افزود: اما در این هنر ترکیبی، برای تولید هر محصول حداقل برای هشت نفر ایجاد اشتغال مستقیم می شود و این هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه دست سازه های هنری سنگ هرکاره در مشهد

افتتاح نمایشگاه دست سازه های هنری سنگ هرکاره در مشهد