مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 13:002021-02-26سياسي

خیرین در جشن نیکوکاری به کمک محرومان بشتابند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز و در کمک به نیازمندان در قالب جشن نیکوکاری خیرین و متمولین در استان به کمک محرومان بشتابند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز و در کمک به نیازمندان در قالب جشن نیکوکاری خیرین و متمولین در استان به کمک محرومان بشتابند.

آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: در میان واجبات، وجوب اعطای مال به فقراء سخت ترین واجب است.

بعضی ها می گویند وجوب جهاد از همه احکام سخت تر است ولی معصومین (ع) خودشان در روایات، تصریح کرده اند که سخت ترین واجب، مواسات و گذشتن از پول و ثروت برای آسایش گرفتاران است.

وی با اشاره به اینکه وقتی متموّلی پول اضافی، لباس اضافی، خوراک اضافی و… دارد حق ندارد این ها را ذخیره کند، خاطرنشان کرد: در حالی که دیگری به طور اضطراری به آن محتاج است این حرمان، بلاخیز است و غضب خداوند را جلب می کند.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: مواسات در ایام عسرت و گرفتاری مسلمان ها تشدید می شود و مروت در چنین حالی اقتضاء می کند که انسان سفره خود را در معرض نیازمندان قرار دهد.

عاملی گفت: در حال حاضر به خاطر تحریم ظالمانه آمریکا از یک طرف و بخاطر کرونا از طرف دیگر و گاهی بخاطر سوء مدیریت بعضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین در جشن نیکوکاری به کمک محرومان بشتابند

خیرین در جشن نیکوکاری به کمک محرومان بشتابند