مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-26سياسي

مسئله شورای شهر نباید قومیتی بشود/شهردار ارومیه سریعتر انتخاب شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به بحث اتحاد و یکپارچگی تأکید دارند، از شورا های شهر انتظار می رود مباحث قومیتی را کنار بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا به تحقق برسانند، بیان کرد: امام خمینی ره مسئله شهادت، جهاد، ایستادگی و مقاومت را به مردم آموزش داد و این مبانی نهضت امام سبب شد تا مردم در برابر ظلم ستم بایستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش دیگری با اشاره به رفتار دور از تعهد اروپایی ها و آمریکا در حوزه برجام بیان کرد: این رفتار بی ادبانه است و باید در مقابل آن ایستاد، باید اقدام متقابل در قبال این بی ادبی و اقدام دور از تعهد اروپایی ها و آمریکا انجام داد که دولتمردان باید در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ارومیه با انتقاد از مطالب به دور از دقت توسط برخی از رسانه ها افزود: اصحاب رسانه در انتشار مطالب خود دقت کنند تا اتحاد میان اقوام و مذاهب از بین نرود.

قریشی خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی باید در جامعه حضور پیدا کنند و به مسائل مختلف نظارت کنند تا قشر مستضعف و محروم جامعه در برابر فشارهای معیشتی و اقتصادی آسیب نبینند.

شهردار پیشین ارومیه در 22 دی امسال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد و حدود 2 ماه است که این شهر حدود 800 هزار نفری با سرپرست شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله شورای شهر نباید قومیتی بشود/شهردار ارومیه سریعتر انتخاب شود

مسئله شورای شهر نباید قومیتی بشود/شهردار ارومیه سریعتر انتخاب شود