مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-26سياسي

ضعف در شبکه توزیع کالاهای اساسی/ پیگیری مطالبات مردم در ماه های پایانی فعالیت دولت


خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به افزیش قیمت برخی کالاهای اساسی در روزهای پایانی سال، گفت: ریشه این افزایش قیمت ها به ضعف در شبکه تولید و توزیع مربوط می شود و برای برون رفت از این چالش نیازمند ساز و کار نظارتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسل باید بیشتراز گذشته باشد.

اجرای ساز و کار نظارتی وی افزود: تشکیل قرارگاه 17 ربیع پس از سخنان مقام معظم رهبری در کل کشور و به تبع آن استان می تواند در رفع چالش قیمت ها کارساز باشد، در این میان همکاری مردم نیز موثر است و به میزانی که اقلام نیاز دارد خریداری کنند، زیرا ذخیره سازی کالا بیش از نیاز فضا را برای گرانی مواد غذایی و کالاهای اساسی فراهم می کند.

امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: در این روزها باید تدابیر خوبی اندیشیده شود، اجرای یک ساز و کار نظارتی، هوشمند، قوی و اطمینان بخش از تولید تا مصرف همراه با صحت، سرعت و دقت تنها راه برون رفت از آشفتگی بازار است.

ضرورت اجرای قانون راهبردی لغو تحریم ها شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رییس جمهور جدید امریکا نیز همان سخنان متکبرانه و به دور از منطق و استدلال را مطرح کرد که مسبوق به سابقه است، گفت: درحالی که امریکا و سه کشور اروپایی به تعهدات خود در برجام عمل نکردند اما ایران تا مدت ها به تعهدات خود عمل کرد و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف در شبکه توزیع کالاهای اساسی/ پیگیری مطالبات مردم در ماه های پایانی فعالیت دولت

ضعف در شبکه توزیع کالاهای اساسی/ پیگیری مطالبات مردم در ماه های پایانی فعالیت دولت