مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-26سياسي

متاسفانه زن و همسر، هم را با اسم کوچک صدا می زنند


متاسفانه با تأثیر فرهنگ غرب زن و همسر در خانه همدیگر را با اسم کوچک صدا می زنند، در لایه اول زندگی که صمیمیت بین زن و شوهر حاکم است اگر همدیگر را با اسم کوچک صدا بزنند مانعی ندارد، - احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کلام ما در خطبه اول درباره عمل به تقوا در ارتباطات خانوادگی و رابطه بین همسران بود، به مناسبتی که با میلاد حضرت علی (ع) مقارن است چند نمونه از سیره زندگی ایشان را عرض می کنم.

امام جمعه مشهد افزود: فرهنگ زندگی خانوادگی امام علی (ع) به صورتی بود که ورودشان را با سلام اعلام می کردند و زمانی که صدای مولا بلند می شد حضرت زهرا (س) بلافاصله با صورتی خندان به استقبال ایشان می رفتند.

وی با اشاره اینکه در بین ما شیعیان این فرهنگ حاکم بود، بیان کرد: متاسفانه با تأثیر فرهنگ غرب زن و همسر در خانه همدیگر را با اسم کوچک صدا می زنند، در لایه اول زندگی که صمیمیت بین زن و شوهر حاکم است اگر همدیگر را با اسم کوچک صدا بزنند مانعی ندارد، اما در لایه دوم که لایه ظاهری زندگی است باید حرمت زن و شوهر حفظ شود.

*{درباره دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری} نکته ای که در رهنمود های مقام معظم رهبری به عنوان یک دستورالعمل راهبردی وجود داشت این بود که فرمودند در مسائل هسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه زن و همسر، هم را با اسم کوچک صدا می زنند

متاسفانه زن و همسر، هم را با اسم کوچک صدا می زنند