مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-26سياسي

انتخاب در تمام مراحل زندگی باید از روی عقل باشد تا تقوا حاصل شود


وقتی بی توجهی می کنید در انتخابات و انتخابتان با معیار، مشورت و از روی عقل نیست و از روی احساسات انجام می‎شود متاسفانه انجام وظیفه عقلانی و با تقوا رعایت نمی شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: وقتی بی توجهی می کنید در انتخابات و انتخابتان با معیار، مشورت و از روی عقل نیست و از روی احساسات انجام می‎شود متاسفانه انجام وظیفه عقلانی و با تقوا رعایت نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز جمعه 8 اسفند در خطبه های نماز جمعه بیرجند ضمن تبریک سالروز ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: راه خوب و بد را انسان انتخاب می کند و امام علی(ع) جریانی است که باید انتخاب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خلقت انسان در این ویژگی نهفته است که هر لحظه باید از بین صدها راه یکی را انتخاب کند و انتخاب بین علی و معاویه به دست خود انسان است لذا ما با حسن انتخاب یا با شر انتخاب خودمان مسئول اوضاع جامعه هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم در آیه مباهله از حضرت علی(ع) به جان پیامبر تعبیر می کند و آن قدر درخصوص فضایل آن حضرت در هر مقطع از تاریخ، بزرگان تاریخ حرف دارند که شخصیت ایشان برای همه شناخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب در تمام مراحل زندگی باید از روی عقل باشد تا تقوا حاصل شود

انتخاب در تمام مراحل زندگی باید از روی عقل باشد تا تقوا حاصل شود