مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-26بين الملل

نماینده عراقی: افزایش نیروهای ناتو، برای تضمین عدم استقلال عراق است


نماینده ائتلاف الفتح گفت که آمریکا و کشورهای اروپایی نمی خواهند عراق از نظر سیاسی، امنیتی و نظامی استقلال داشته باشد و از این موضوع، ناراحت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عباس الزاملی نماینده ائتلاف الفتح عراق تأکید کرد که آمریکا و کشورهای اروپایی نمی خواهند عراق از نظر سیاسی، امنیتی و نظامی استقلال داشته باشد.

الزاملی به پایگاه خبری به ویژه در زمینه تصمیمهای سیاسی، امنیتی و نظامی ناراحت هستند.

این نماینده عراقی خاطر نشان کرد، عراق، بر روی هیچ نیروی خارجی حساب باز نمی کند، ولی آمریکا و اروپا برای افزایش نیروهای ناتو در داخل عراق، در پی بهانه تراشی هستند.

الزاملی بر این باور است، حملات راکتی به منطقه سبز و اربیل، بهانه از پیش تعیین شده ای بود تا موضوع افزایش نیروهای ناتو، مطرح شود.

این نماینده در پایان گفت، آمریکا و همپیماناش در راستای مستقل نبودن عراق فعالیت می کنند و در تلاش هستند که این کشور بر روی نیروهای امنیتی خود حساب باز نکند.

ینس استولتنبرگ دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)(18 فوریه)، گفت که این سازمان به دنبال افزایش نیروهای خود در عراق به میزان هشت برابر است و می خواهد تعداد نیروهای خود را از 500 نفر به چهار هزار نفر افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: افزایش نیروهای ناتو، برای تضمین عدم استقلال عراق است

نماینده عراقی: افزایش نیروهای ناتو، برای تضمین عدم استقلال عراق است