مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-26سياسي

آشفتگی در بازار و افزایش قیمت ها/ تعهدات دولت به مردم لرستان عملیاتی شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به آشفتگی در بازار و افزایش قیمت ها در استان، گفت: باید با برنامه ریزی و اقدامات لازم، تعهدات دولت به مردم لرستان عملیاتی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد با سفارش همگان به تبعیت و پیروی از آموزه های الهی اظهار داشت: امام صادق (ع) می فرماید که خصلت و فضیلت های نیکو در برخی از انسان ها وجود دارد، این خصال نیک، شامل راست گویی با مردم، کمک به نیازمندان، نیکی در مقابل خوبی ها، صله رحم، ادای امانت، ابراز محبت به همسایه و دوست، پذیرایی از مهمان، شرم و حیا است.

وی عنوان کرد: اگر جامعه ای این فضیلت های اخلاقی برخوردار باشد می تواند به آرمان های الهی نائل شود.

تاکید بر انجام اعمال ماه رجب نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 13، 14 و 15 ماه رجب، بیان داشت: امام صادق (ع) می فرماید: کسی که بتواند این ایام را روزه بگیرد و شب ها را به عبادت مشغول شود، با پذیرش توبه از دنیا می رود.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر انجام اعمال این روزها، گفت: این ایام که مبتلا به ویروس کرونا هستیم، فرصت بسیار خوبی است که به درگاه الهی تضرع کنیم، ارتباط و پیوند محکم با خدا برقرار کنیم تا شر این ویروس از سر جامعه بشریت، مسلمانان و ایران اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی در بازار و افزایش قیمت ها/ تعهدات دولت به مردم لرستان عملیاتی شود

آشفتگی در بازار و افزایش قیمت ها/ تعهدات دولت به مردم لرستان عملیاتی شود