مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-26سياسي

شرایط امروز کشور نیازمند برخورداری از بصیرت زینبی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با اشاره به بصیرت حضرت زینب(س) در برابر یزید گفت: شرایط امروز کشور ما نیز نیازمند بهره مندی از بصیرت زینبی(س) است.

- یزدـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با اشاره به بصیرت حضرت زینب(س) در برابر یزید گفت: شرایط امروز کشور ما نیز نیازمند بهره مندی از بصیرت زینبی(س) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه بصیرت، آگاهی عمیق و باور قلبی است که از احاطه علمی و معرفتی، اشراف خبری، هوشیاری، تجربه و عاقبت اندیشی سرچشمه می گیرد، اظهار داشت: تشخیص حق از باطل در هر شرایطی است لازم و ضروری است و باید در برابر دوستان و دشمنان خود به این معنا دست پیدا کینم.

وی با اشاره به بصیرت زینبی بیان کرد: حضرت زینب (س) در برابر یزید و یزیدیان هوشیار بود و دشمن را می شناخت و قدرت تشخیص بین حق و باطل داشت و قدرت تیزبینی و تحلیل او مثال زدنی بود.

امام جمعه یزد تاکید کرد: امروز کشور ما در شرایطی قرار گرفته که نیاز به بصیرت زینبی داریم و باید بتوانیم بین حق و باطل تشخیص بدهیم و دوست و دشمن خود را بشناسیم.

وی با اشاره به تحریم و برجام و نظرات رهبر معظم انقلاب در این زمینه عنوان کرد: رهبری بر این اعتقادند که ما مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت و مردم باید نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط امروز کشور نیازمند برخورداری از بصیرت زینبی است

شرایط امروز کشور نیازمند برخورداری از بصیرت زینبی است