مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-26سياسي

حضور حداکثری در انتخابات شکرگذاری در برابر نعمت انقلاب است


امام جمعه زرین دشت با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات شکر گذاری در برابر نعمت انقلاب است، گفت: مسئولان به پاس شکرگزاری از نعمت انقلاب، باید تمام تلاششان را صرف خدمت به مردم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت،  حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهرستان ضمن توصیه نمازگزاران به تقوی الهی با تاکید بر لزوم شکرگذاری از نعمات خداوند اظهار کرد: یکی از این نعمتهایی که شکر آن واجب است نعمت انقلاب اسلامی است .

خطیب نماز جمعه شهرستان زرین دشت با بیان اینکه خدمت رسانی باید دغدغه دولتمردان به مردم باشد، افزود: دوران مسئولیت را نعمتی از ناحیه خداوند برای خدمت به محرومان ببینید و با حضور در مجالس و مراسم محرومان و  نیازمندان جامعه شکر نعمت  را به جای آورید.

  امام جمعه شهرستان زرین دشت با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحقق دولت جوان انقلابی اظهار کرد:  تبعیت محض از ولایت و تلاش شبانه روزی برای تحقق دولت جوان حزب الهی  خواسته مهم رهبری است که باید با بصیرت کامل عملیاتی نماییم.

  حجت الاسلام دروند پور در بخش دیگری از سخنان خود به گرانیهای افسار گسیخته ای جامعه نیز گریزی زد و خاطرنشان ساخت: عده ای فکر می کنند که اقتصاد کشور ما گروگان برجام و نوع مواجهه آمریکا با آن است اما بدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری در انتخابات شکرگذاری در برابر نعمت انقلاب است

حضور حداکثری در انتخابات شکرگذاری در برابر نعمت انقلاب است