مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:402021-02-26سياسي

حضور در تجمعات غیرضروری، برای افراد مسؤولیت شرعی دارد


اگر کسی که در تجمعات غیر ضروری بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور پیدا می کند که این حضور باعث ضرر به جان مردم می شود برای او مسؤولیت شرعی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر به قدردانی از پرداخت و اظهار داشت: اگر کسی که در تجمعات غیر ضروری بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی حضور پیدا می کند که این حضور باعث ضرر به جان مردم می شود برای او مسؤولیت شرعی دارد.

  امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه کادر درمانی با اعتقاد قلبی در این برهه حساس جانفشانی می کنند گفت: لازم است مردم نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی قدردان زحمات این عزیزان باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه به ایام نوروز نزدیک می شویم لازم است توجه به فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم جدی تر گرفته شود.

  دشتی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت، ملت و مجلس باید به توافق برسند تا در برابر دشمنان صدایی واحد داشته باشند افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر اتحاد و همدلی درونی تاکید داشته است و اتحاد و همدلی باید به گونه ای باشد که دشمنان احساس کنند در برابر انسان هایی شجاع، سخت و پراستقامت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در تجمعات غیرضروری، برای افراد مسؤولیت شرعی دارد

حضور در تجمعات غیرضروری، برای افراد مسؤولیت شرعی دارد