مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-26سياسي

لزوم انتخاب سریع شهردار ارومیه/اعضای شورای شهر از ایجاد اختلاف در جامعه دوری کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ضرورت دارد شورای شهر نسبت به انتخاب سریع شهردار ارومیه اقدام کند و در این خصوص باید اعضای شورای شهر از ایجاد اختلاف در جامعه دوری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: حضرت علی ع از همان اوایل، خود را پیشمرگ پیامبر اکرم ص قرار می داد و خود را فدای دین اسلام می کرد به طوری که جسورانه در مقابل ظلم و ستم قرار می گرفت.

وی با اشاره به فداکاری های پیامبران و امامان معصوم به دین اسلام، گفت: فداکاری های پیامبران خدا و امامان معصوم برای ما سرمشق است چرا که دین یک گوهر ارزشمند است، لذا بر ما واجب است جان خود را جهت دفاع از دین و در راه اسلام فدا کنیم.

 امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ماه رجب و اعتکاف، اظهار داشت: امسال نیز بسیاری از مومنان از فضیلت اعتکاف محرومند لذا پیشنهاد می شود که در هر یک از سه روز اعتکاف، نماز جعفر طیار به جا آورند.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: بر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است  دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری را شناسایی و به تحقق برسانند .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: امام خمینی ره مسئله شهادت، جهاد، ایستادگی و مقاومت را به مردم آموزش داد و این مبانی در نهض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتخاب سریع شهردار ارومیه/اعضای شورای شهر از ایجاد اختلاف در جامعه دوری کنند

لزوم انتخاب سریع شهردار ارومیه/اعضای شورای شهر از ایجاد اختلاف در جامعه دوری کنند