مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-26سياسي

ضرورت توجه به انتخاب شایسته در انتخابات 1400


در انتخاب خود تأمل کنید تا مجبور نشوید چهار سال به اجبار عده ای را تحمل کنید! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خفر، حجت الاسلام صحراییان با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوی الهی به مسئله بعثت حضرت محمد(ص) اشاره کرد و گفت: رسول خدا وظیفه ابلاغ و تعلیم قرآن و آیین الهی را در میان مردم داشت.

  وی با بیان اینکه پیامبر جهت تربیت و تزکیه در میان مردم برای ابلاغ رسالت آمده، بیان کرد: آموزش و پرورش باید با الگوگیری از قرآن کریم به سمت تربیت محوری گام بردارد.

وی با اشاره به اهمیت قرآن کریم و بیان راهبرد تربیت دینی ادامه داد: خانواده های خاورانی برای تکریم قرآن تلاش کنند؛ چرا که باید در این شهر ده ها قاری و حافظ و هزاران عامل به قرآن داشته باشیم.

امام جمعه خاوران بیان کرد: بهترین ارثی که پدران باید برای فرزندان خود باقی بگذارند، ادب است و مهم ترین سرمایه اجتماعی ما باید تربیت دینی و قرآنی باشد نه ثروت! علم بدون تربیت فایده ای برای جامعه ندارد.

وی با بیان اهمیت مسئله انتخابات پیش رو گفت: در انتخاب خود تأمل کنید تا مجبور نشوید چهار سال به اجبار عده ای را تحمل کنید! امیدوارم مردم خاوران برای انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود، بهترین ها را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به انتخاب شایسته در انتخابات 1400

ضرورت توجه به انتخاب شایسته در انتخابات 1400