مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:302021-02-26سياسي

محور بنیادین فضائل والای زینبی معرفت الهی آن بانوی بزرگ است


محور اول و بنیادین فضائل والای زینبی، معرفت الهی آن بانوی بزرگ عالم هستی و باور عمیق ایشان به حقیقت توحید و توحید حقیقی و به تَبَع آن، - شناخت و معرفت به اصل نبوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب و توصیه های ایشان اشاره و اظهار کرد: مجلس و دولت در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب اسلامی یک صدا و هماهنگ بایستند که از یک سو نباید هیچ علامت انفعالی به خارج ارسال شود و از دیگر سو پختگی و عقلانیت انقلابی باید بر سخنان و رفتارها حکمفرما باشد.

وی با بیان اینکه عمل ما به تعهداتمان بر اساس مبانی قرآنی و دینی است، اما اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد، بر اساس همان آموزه های قرآنی، ما نیز توافقنامه ها را به دور خواهیم انداخت، افزود: مواظب باشیم آیات قرآ ن را تحریف نکنیم و برداشت شخصی بدون مبنا از قرآن و تاریخ ارائه ندهیم و خطوط کلی قرآن این است که به استکبار اعتماد نکنید آنها اهل عهد و پیمان نیستند.

امام جمعه ابهر در ادامه به خریدهای آخر سال و نیاز شدید به تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: اکنون باید فراتر از وعده های کلی و اقدامات مقطعی قبلی به فکر اصلاح ساختار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور بنیادین فضائل والای زینبی معرفت الهی آن بانوی بزرگ است

محور بنیادین فضائل والای زینبی معرفت الهی آن بانوی بزرگ است