مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-26اقتصادي

اتمام فروش ویژه نوروزی اصناف در نیمه فروردین 1400


نایب رییس اول اتاق اصناف تهران با اشاره به اجرای طرح فروش ویژه نوروزی گفت: در این طرح اصناف تلاش می کنند تا کالا را با کمترین سود به مشتریان عرضه کنند.

- جی پلاس؛ ابراهیم درستی با بیان اینکه فروش ویژه نوروزی اصناف از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است، گفت: فروش ویژه نوروزی تا نیمه فروردین 1400 در تمامی استان های کشور ادامه دارد.

خبرآنلاین نوشت: نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در اصناف افزود: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و در جهت کنترل بیماری کویید 19، طرح فروش ویژه نوروزی اصناف امسال جایگزین نمایشگاه ها بهاره شد.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری نمایشگاه های بهاره در هر سال واحدهای صنفی متضرر می شدند، افزود: بنابراین اجرای طرح فروش ویژه نوروزی اصناف به جای برگزاری نمایشگاه ها بهاره مورد رضایت واحدهای صنفی است.

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران بیان کرد: واحدهای صنفی دارای پروانه کسب و مجوز فروش ویژه نوروزی در بخش های مختلف صنفی از جمله کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد غذایی و .

با نصب پلاکارد تخفیف های لازم را هموطنان ارائه می کنند.

نایب رییس اول اتاق اصناف تهران با بیان اینکه معرفی واحدهای فعال در جشنواره ویژه نوروزی از سوی اتحادیه مربوطه انجام می شود، بیان داشت: در اجرای این طرح اصل بر مشتری مداری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فروش ویژه نوروزی اصناف در نیمه فروردین 1400

اتمام فروش ویژه نوروزی اصناف در نیمه فروردین 1400