مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-26پزشكي

تخصیص 80 دوز واکسن کرونا برای دومین مرحله واکسیناسیون در کاشان


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از اختصاص 80 دوز واکسن کرونا در دومین مرحله از واکسیناسیون به کاشان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دلاوری در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع مرحله دوم واکسیناسیون در ایران اظهار داشت: با توجه به پروتکل های تعیین شده از طرف وزارت بهداشت واکسن ها بر طبق اولویت های مشخص شده تزریق می شود.

وی با بیان اینکه در مرحله اول، 100 دوز واکسن برای تزریق به 50 نفر در کاشان اختصاص یافت، ابراز داشت: در این مرحله نیز 80 دوز واکسن برای تزریق به 40 نفر به منطقه کاشان اختصاص یافت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مرحله اول واکسیناسیون تزریق به پرسنل و پرستاران و پزشکان بخش مراقبت های ویژه تزریق شد، تصریح کرد: واکسن در مرحله دوم به دیگر همکاران بهداشتی و درمانی به ترتیب اولویت های مشخص شده تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم واکسیناسیون در کاشان از پنج شنبه هفتم اسفندماه همزمان با روز میلاد حضرت علی (ع) آغاز می شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری های انجام شده در آینده ای نزدیک واکسیناسیون عمومی شروع شود.

دلاوری با بیان اینکه خوشبختانه افرادی که در مرحله اول واکسن به آنها تزریق شد دارای حالت عمومی مساعد هستند، گفت: این نکته قابل ذکر است انجام واکسیناسیون نباید مردم را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 80 دوز واکسن کرونا برای دومین مرحله واکسیناسیون در کاشان

تخصیص 80 دوز واکسن کرونا برای دومین مرحله واکسیناسیون در کاشان