مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-26سياسي

حضرت علی (ع) الگوی مسلمانان برای تعالی زندگی فردی و اجتماعی است


حضرت علی (ع) از بزرگان اسلام و الگوی همیشگی مسلمانان برای اعتلای زندگی فردی و اجتماعی است.

- سنندج- امام جمعه سنندج گفت: حضرت علی (ع) از بزرگان اسلام و الگوی همیشگی مسلمانان برای اعتلای زندگی فردی و اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ایام ماه رجب و سالروز ولادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: اسلام جامع ترین و کامل ترین برنامه را به انسان ها ارائه کرده است و هرگاه مسلمانان به این آموزه های هویت بخش توجه کرده اند توانسته اند قله های عظیم علم و اقتدار را فتح کنند.

وی افزود: مسلمانان صدر اسلام با تأسی از منویات پیامبر اکرم (ص) بنیان جامعه ای را بنا نهادند که به مدینه فاضله رسول الله (ص) مشهور شد و با حاکم شدن آموزه های اسلامی در آن زمان بسیاری از ملل تحت تأثیر دین جامع و کامل اسلام قرار گرفتند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: نقش بزرگان دینی همچون حضرت علی (ع) در نشر آموزه های اسلامی کلیدی و ویژه بوده و ایشان دارای جایگاه والایی در بین همه مسلمانان هستند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) علاوه بر اینکه پسر عمو و داماد رسول الله (ص) و از اصحاب ایشان محسوب می شوند در مدیریت جامعه اسلامی نیز پس از رسول الله (ص) خلافت بر مسلمین را برعهده داشته و در بسیاری از ممالک آن زمان تلاش هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت علی (ع) الگوی مسلمانان برای تعالی زندگی فردی و اجتماعی است

حضرت علی (ع) الگوی مسلمانان برای تعالی زندگی فردی و اجتماعی است