مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:502021-02-26سياسي

تجلیل از خانواده شهید ترور و جانبازان پر افتخار استان مرکزی به مناسبت روز پدر


به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر از خانواده یک شهید ترور احمدی و دو جانباز پر افتخار استان مرکزی تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به مناسبت سالروز عملیات خبیر در اسفند ماه سال 62 و همچنین سالروز شیمیایی شدن جانباز 70 درصد علی جلالی فراهانی و سالروز ترور شهید بهزاد احمدی توسط منافقین در هفتم اسفندماه و گرامیداشت یاد و خاطره جانباز حمید چابک و به ویژه به مناسبت میلاد مولای متقیان امام  علی (ع) و وزارت کشور سعید بیاتیان، به نمایندگی از پدافند غیرعامل و پدافند هوایی سرهنگ صادقیان، به نمایندگی از بنیاد بین المللی غدیر حجت الاسلام مرادی در ابتدا با حضور در منزل جانباز علی جلالی فراهانی سند جمهوری اسلامی در دادگاه لاهه لوح تقدیر به این جانباز سرافراز به مناسبت همنامی با مولای متقیان امام علی (ع) و سالگرد جانباز شیمیایی شدن وی در اسفند سال 66 اهدا شد.

سپس با حضور در منزل شهید احمدی از فرماندهان کمیته انقلاب اسلامی که با شلیک 7 گلوله توسط منافقین به شهادت رسید، از خانواده این شهید نیز تجلیل به عمل آمد.

این مسوولان همچنین به مناسبت روز پدر و آسمانی شدن رزمنده جانباز حمید چابک از رزمندگان شجاع قرارگاه رمضان که در یکی از مناطق حاشیه اراک قرار دارد، از خانواده این جانباز دلجویی کرده و لوح نیروی سپاه قدس قرارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهید ترور و جانبازان پر افتخار استان مرکزی به مناسبت روز پدر

تجلیل از خانواده شهید ترور و جانبازان پر افتخار استان مرکزی به مناسبت روز پدر