مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-26سياسي

عفیفانه نویسی زنانه را در دنیا رواج دهیم


نویسنده کتاب «یکشنبه آخر» در مراسم رونمایی از کتاب «نعمت جان» گفت: درباره انقلاب و جنگ کتاب های خوب زنانه ای که داریم و باید این گونه عفیفانه نوشتن را در دنیا ترویج کنیم.

- نویسنده کتاب یکشنبه آخر در مراسم رونمایی از کتاب نعمت جان گفت: درباره انقلاب و جنگ کتاب های خوب زنانه ای که داریم و باید این گونه عفیفانه نوشتن را در دنیا ترویج کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی کتاب نعمت جان نوشته سمانه نیکدل، شامل خاطرات صغری بستاک از پرستاران دفاع مقدس، عصر چهارشنبه 6 اسفند با حضور معصومه رامهرمزی، حجت الاسلام بهداروند، سیده اعظم حسینی، مرتضی قاضی، میثم رشیدی مهرآبادی و نویسنده و راوی اثر در کتابفروشی چاپ ونشر بین الملل برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سمانه نیکدل درباره آشنایی خود با راوی کتابش گفت: قصه­ آشنایی من با خانم بستاک از سال 1393 شروع شد، با شنیدن درباره فعالیت های ایشان، مشتاق دیدار با ایشان بودم تا اینکه در بهمن ماه 1394 موفق شدیم با ایشان ارتباط برقرار کنیم.

در همان جلسه اول، جمع بندی ما این بود که به خاطر تراکم فعالیت های ایشان از جمله حضور در نهضت سوادآموزی، جهاد سازندگی، کمیته امداد، بنیاد مستضعفین، سپاه، پرستاری بیمارستان شهید کلانتری در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در ادامه ازدواج با جانباز وطن­ حاج­آقا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفیفانه نویسی زنانه را در دنیا رواج دهیم

عفیفانه نویسی زنانه را در دنیا رواج دهیم