مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:402021-02-26فرهنگي

درخشش اصفهانی ها در جشنواره بین المللی ستاره های صحنه


هنرمندان استان اصفهان در چهارمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه که به میزبانی کرمان برگزار شد، موفق به کسب سه رتبه در سه بخش میان پرده کمدی، - ایسنا/اصفهان هنرمندان استان اصفهان در چهارمین جشنواره بین المللی ستاره های صحنه که به میزبانی کرمان برگزار شد، موفق به کسب سه رتبه در سه بخش میان پرده کمدی، میان پرده کودک و استنداپ کمدی شدند.

محمد رادمهر، که با نمایش شمس الملوک در این جشنواره شرکت کرده بود، با اعلام این خبر به ایسنا گفت: جشنواره بین المللی ستاره های صحنه، تنها جشنواره ای است که در ایران به صورت تخصصی به نمایش میان پرده، استنداپ کمدی و اجرای صحنه می پردازد و روزهای گذشته چهارمین دوره آن در شهر کرمان به دبیری صمد قربان نژاد برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در چهار بخش مجریان صحنه، نمایش میان پرده کودک، میان پرده کمدی و استنداپ کمدی پذیرای آثار هنرمندان بود و نمایندگانی از 16 کشور خارجی نیز در آن حضور داشتند.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان اصفهان در تمام بخش های این جشنواره نماینده داشت و با برگزاری مراسم اختتامیه پیمان ابراهیمی به صورت مشترک رتبه سوم بخش استنداپ و الیاس آذری سرپرست گروه اشک و لبخند رتبه سوم بخش میان پرده کودک را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اصفهانی ها در جشنواره بین المللی ستاره های صحنه

درخشش اصفهانی ها در جشنواره بین المللی ستاره های صحنه