مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:352021-02-26سياسي

تصویب قانون اقدام راهبردی مجلس قانونی هوشمندانه بود


امام جمعه آستارا تصویب قانون اقدام راه بردی مجلس را یک قانون هوشمندانه و به موقع دانست و گفت: در صورت اجرای این قانون توسط دولت، آمریکا و اروپا سر یک دو راهی لغو تحریم ها یا بی توجهی به لغو آن قرار می گیرد که در هر دو حالت به نفع مردم ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: به خاطر نداشتن برنامه زندگی، عمر دانش آموزان و دانشجویان در فضای مجازی به بطالت سپری شده و عدم استفاده درست از زمان، ممکن است به لحاظ علمی آن ها را دچار آسیب کند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا یی رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: با این روالی که شروع شده مردم دوست دارند موج چهارم از کرونا را تجربه کنند که در صورت شروع موج چهارم، محدودیت های شغلی به جای خود برگشته و امکان تعطیل شدن بازار وجود دارد.

   امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه در هفته احسان و نیکوکاری باید به یاد خانواده های نیازمند باشیم، به ویژه خانواده هایی که در ایام کرونا دچار آسیب مالی شده اند، گفت: مردم ایران در ایام کرونا با برگزاری رزمایش مواسات، کار بسیار بزرگی را انجام دادند که امیدواریم دست گیری از نیازمندان تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب قانون اقدام راهبردی مجلس قانونی هوشمندانه بود

تصویب قانون اقدام راهبردی مجلس قانونی هوشمندانه بود