مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:302021-02-26سياسي

دولتمردان نگاه محرومیت زدایی برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دولتمردان نیز باید نگاه محرومیت زدایی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی در جامعه را داشته باشند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دولتمردان نیز باید نگاه محرومیت زدایی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی در جامعه را داشته باشند، گفت: متاسفانه وضعیت بازار نابسمان است و دولتمردان باید تلاش کنند این مشکلات به حداقل برسد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام هشتم اسفندماه در خطبه های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به مشکلات و موانع موجود بر سر راه مومنان، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم زندگی انبیا الهی را مطرح کرده است و به مومنان گوشزد می کنند که در زندگی، سختی، آسانی و درس زندگی آن ها را به یاد بیاورند و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: حالات معنوی مومن با دگرگونی شرایط دگرگون نمی شود، مومن به هر اندازه که گرفتاری و مشکل داشته باشد، یاس و ناامیدی بر زندگی او حاکم نمی شود، خداوند وعده گشایش در زندگی داده و طبق وعده پروردگار پس از هر سختی، آسانی است.

وی با اشاره به اینکه علت به وجود آمدن گرفتاری در زندگی مومنان صرفا گناه نیست، خاطرنشان کرد: نباید تصور کرد اگر برای کسی مشکلی به ‎وجود می آید به علت گناه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان نگاه محرومیت زدایی برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشند

دولتمردان نگاه محرومیت زدایی برای حل مشکلات اقتصادی داشته باشند