مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:102021-02-26سياسي

ساختار تنظیم بازار نیامند اصلاح است


امام جمعه کامفیروز با هشدار نسبت به اینکه تورم سفره مردم را هر روز خالی تر می کند، مدیریت وضعیت کنونی را نیازمند اصلاح ساختار روش های تنظیم بازار دانست.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با هشدار نسبت به اینکه تورم سفره مردم را هر روز خالی تر می کند، مدیریت وضعیت کنونی را نیازمند اصلاح ساختار روش های تنظیم بازار دانست.

حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 8 اسفند کامفیروز ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن وفات ام المصائب حضرت زینب کبری سلام الله علیها، به تورم افسار گسیخته ی بازار اشاره و اضافه کرد که طی سال های اخیر افسار تورم رها شده و اکنون چند قلم خوراکی ساده باقیمانده در سفره مردم را نشانه گرفته است.

او گفت: تورمی که چند سال است افسارش رها شده و به هر سو که بخواهد می تازد، اکنون مواد غذایی را نشانه رفته و تورم نقطه به نقطه در بهمن ماه به 50 درصد رسیده است.

جز چند قلم خوراکی ساده چه چیزی بر سر سفره های مردم باقی مانده که گرانی آن را هم می خواهد از سفره مردم سلب کند؟! خطیب جمعه کامفیروز گفت: نبود هماهنگی بین وزراتخانه های صمت و جهادکشاورزی و از بین رفتن اعتماد مردم به متولیان تنظیم بازار، عللی است که باعث تشدید این تورم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار تنظیم بازار نیامند اصلاح است

ساختار تنظیم بازار نیامند اصلاح است