مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-26سياسي

باید فرمانبرداری خدا در جامعه جلوه گر شود


امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه تنها 2 نوع تمدن و حکومت در جهان وجود دارد، یکی کفر و دیگری اسلام، تاکید کرد که در حکومت اسلامی باید فرمانبرداری خدا در جامعه جلوه گر شود تا زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج)، - ایسنا/فارس امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه تنها 2 نوع تمدن و حکومت در جهان وجود دارد، یکی کفر و دیگری اسلام، تاکید کرد که در حکومت اسلامی باید فرمانبرداری خدا در جامعه جلوه گر شود تا زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج)، آماده و مهیا شود.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه 8 اسفند شیراز با بیان اینکه کفار هم دارای تمدن های بزرگی بوده اند، گفت: در تقسیم حکومت های دنیا، یکی دارالکفر یکی دارالاسلام است و چیز دیگری نداریم، حتی یزید و معاویه هم با شعار اسلام آمدند؛ زیرا نمی شود چیز دیگری را مبنا قرار داد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه در دارالاسلام باید احکام اسلامی پیاده شود، در بیان دلیل اینکه منافقان نمی توانند حکومت و تمدنی داشته باشند، گفت: منافقین شعار اسلامی می دهند اما احکام اسلامی را پیاده نمی کنند، اگر امروز هم مشکل داریم، به دلیل آنست که عده ای نمی خواهند حکم خدا پیاده شود.

او با بیان اینکه ظرافت کار و تمام تلاش مومن در این جامعه اسلامی اینست که مجال را برای آنان که به اخلاق دینی باور ندارند، تنگ کند، به انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فرمانبرداری خدا در جامعه جلوه گر شود

باید فرمانبرداری خدا در جامعه جلوه گر شود