مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-26حوادث

دستگیری باند خانوادگی توزیع مشروبات الکلی در لواسانات


ماموران تیم عملیات کلانتری 166 لواسانات، در یک عملیات شناسایی، موفق شدند یک باند خانوادگی تولید و توزیع مشروبات الکلی دست ساز را دستگیر کنند.

- انهدام و دستگیری یک باند خانوادگی تولید و توزیع مشروبات الکلی در محدوده بخش لواسانات به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ سید امین موسوی رییس کلانتری 166 لواسانات اظهار کرد: ماموران تیم عملیات کلانتری 166 لواسانات، در یک عملیات شناسایی، موفق شدند یک باند خانوادگی تولید و توزیع مشروبات الکلی دست ساز را دستگیر کنند.

  وی گفت: در این عملیات مقدار 1000 لیتر شراب دست ساز و بیش از 400 کیلو کشمش به همراه ابزار و ادوات تولید آن، از محل مجرمین کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 166 لواسانات افزود: در همین رابطه یک مرد و یک زن شناسایی شدند که مرد مورد نظر، با همکاری همدست خود متواری شده بود اما توسط ماموران، مورد شناسایی قرار گرفته است.

موسوی در خصوص شناسایی مکان هایی که مربوط به تولید مشروبات الکلی در محدوده بخش لواسانات می شود، تصریح کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی، تمامی محل ها و خانه هایی که مبادرت به تولید مشروبات الکلی در سطح بخش لواسانات می کنند، شناسایی شدند و هیچ مکان امنی برای چنین افرادی وجود نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند خانوادگی توزیع مشروبات الکلی در لواسانات

دستگیری باند خانوادگی توزیع مشروبات الکلی در لواسانات