مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-26سياسي

الگوگیری از سیره و روش زندگی امام علی(ع) مسیر سعاوت دنیا و آخرت است


تمام زوایای زندگی حضرت علی(ع) برای ما درس است که باید با الگوگیری از سیره و روش ایشان مسیر سعادت دنیا و آخرت را بپیمایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: پیامبر مبارک اسلام بزرگترین نعمت الهی برای امت اسلامی است و هر جا  نام پیامبر می آید برکت و نعمت فراوان بر آن نقطه سرازیر می شود.

وی با تبریک میلاد امام علی (ع)، اضافه کرد: تمام زوایای زندگی حضرت علی(ع) برای ما درس است که باید با الگوگیری از سیره و روش ایشان مسیر سعادت دنیا و آخرت را بپیمایم.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: سیره و رفتار شخصیتی امام علی(ع) باید برای نسل جوان تبیین شود چرا که احترام به اهل بیت(ع) و حرمت نگه داشتن آنها انسان موجب سعادت انسان می شود.

وی اضافه کرد: پرداختن به زندگی و سیره این عزیزان نباید به روز میلاد و شهادت و وفات آنها خلاصه شود بلکه هر روز باید با توجه به زندگی اصحاب پیامبر که سراسر درس است در مسیر خدمت به دیگران و سعادت دنیا و آخرت گام برداریم.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه امروز کم نیستند پدران و مادرانی که به خاطر بی توجهی فرزندان در رنج هستند، اذعان کرد: فرزندان در احترام به والدین باید از تمام وجود خود مایه بگذارند چرا که این مهم از دستورات موکد دین اسلام است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوگیری از سیره و روش زندگی امام علی(ع) مسیر سعاوت دنیا و آخرت است

الگوگیری از سیره و روش زندگی امام علی(ع) مسیر سعاوت دنیا و آخرت است