مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-26سياسي

ارتقاء برخی بخش های کرمان به شهرستان


استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهرستان کرمان شش بخش دارد، اظهار کرد: کرمان یک شهرستان وسیعی است و برخی از بخش های آن ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان دارند اما تقسیمات کشوری براساس کارهای کارشناسی انجام می شود و بنده با ارتقاء برخی بخش های شهرستان کرمان .

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهرستان کرمان شش بخش دارد، اظهار کرد: کرمان یک شهرستان وسیعی است و برخی از بخش های آن ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان دارند اما تقسیمات کشوری براساس کارهای کارشناسی انجام می شود و بنده با ارتقاء برخی بخش های شهرستان کرمان موافقم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد و هر کدام که ظرفیت داشته باشند، به مرور به این سمت حرکت می کنیم.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 8 اسفندماه در حاشیه سفر به بخش ماهان با اشاره به بازدیدهای خود از بخش پرظرفیت ماهان گفت: بخش ماهان که شامل سه شهر است در گردشگری و کشاورزی ظرفیت خوبی دارد.

وی توسعه شرکت های دانش بنیان را از دیگر ظرفیت های بخش ماهان با توجه به موقعیت آن دانست و اظهار کرد: سیلاب یکی از مخاطرات بخش ماهان است اما منابعی در زمینه کاهش تهدید سیل در این بخش کارهای انجام داده و اقداماتی نیز در دستورکار دارد به طوری که از دو سال آینده تقریبا بخش ماهان ازذاین بلای طبیعی در امان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء برخی بخش های کرمان به شهرستان

ارتقاء برخی بخش های کرمان به شهرستان