مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-26سياسي

استاندار کرمان برای آشنایی با ظرفیت های بخش ماهان بازدید کرد


استاندار کرمان با همراهی نمایندگان مردم کرمان و راور برای آشنایی با ظرفیت ها و مشکلات ماهان، به این بخش سفر کرد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با همراهی نمایندگان مردم کرمان و راور برای آشنایی با ظرفیت ها و مشکلات ماهان، به این بخش سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی زینی وند امروز هشتم اسفندماه با ادای احترام به مقام والای شهدای بخش ماهان بازدید خود را از این بخش آغاز کرد.

استاندار کرمان ضمن افتتاح مرکز پایش تصویری بخش ماهان گفت: پایش تصویری تاثیر بسیار زیادی در سالم سازی و احساس امنیت در شهرها دارد.

وی با اشاره به اینکه در بخش های شهرستان کرمان در حوزه پایش تصویری اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار کرد: باید این دوربین ها به سیستم پلیس وصل شود ضمن آنکه تقاضا داریم جرایم اخذ شده برای توسعه و ایجاد زیرساخت ها به استان برگشت داده شود.

علی بابایی فرماندار کرمان نیز با بیان این مطلب که شهرداران شهرستان کرمان همگی جوان هستند، تصریح کرد: شهرداری ها تا پیش از این بیشتر به مسائل عمرانی توجه می کردند اما اکنون به مسایل اجتماعی توجه می کنند.

وی تعداد دوربین های این مرکز پایش تصویری را 58 عدد و میزان اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این مرکز را 4 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: هفت دوربین پلاک خوان و 51 دوربین نظارتی کل بخش ماهان را پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان برای آشنایی با ظرفیت های بخش ماهان بازدید کرد

استاندار کرمان برای آشنایی با ظرفیت های بخش ماهان بازدید کرد