مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-26سياسي

موضع مقتدرانه برابر آمریکا آنها را از مواضع به ناحق شان به عقب می راند


تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و به طور کل اتخاذ موضع مقتدرانه در برابر آمریکا و غرب آنها را از مواضع به ناحق شان به عقب می راند.

- حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و به طور کل اتخاذ موضع مقتدرانه در برابر آمریکا و غرب آنها را از مواضع به ناحق شان به عقب می راند.

نماینده مردم زابل اظهار داشت: هرگاه ما در برابر دشمن عقب نشسته ایم دشمن پیش آمده و هرگاه جلوی دشمن ایستاده ایم او را از مواضعش عقب رانده ایم و تجربه سال های گذشته ما نشان می دهد در برابر دشمن باید محکم ایستاد.

دهمرده خاطرنشان کرد: مجلس مراقبت می کند تا قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به طور دقیق اجرا شود و در واقع اجرای این قانون منافع ملت ایران را تأمین می کند و مجلس هم همین موضوع را مدنظر دارد.

وی افزود: از سرگیری انجام تعهدات ایران در برجام زمانی خواهد بود طرف های مقابل به تعهداتشان عمل کنند و درباره عملکرد آنها راستی آزمایی صورت گیرد.

نماینده مردم زابل در پایان گفت: مقامات غربی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و نباید به حرف و امضای آنها اعتماد کرد و فقط اقدام عملی از سوی آنها برای انجام تعهدات باید مدنظر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع مقتدرانه برابر آمریکا آنها را از مواضع به ناحق شان به عقب می راند

موضع مقتدرانه برابر آمریکا آنها را از مواضع به ناحق شان به عقب می راند