مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-26اقتصادي

کاهش نرخ ارز، اثر رشد اونس جهانی را خنثی کرد/ هفته کاهشی سکه و طلا


طبق تحلیل نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از وضعیت یک هفته اخیر، علیرغم افزایش حدودا 16 دلاری هر اونس جهانی، به سبب کاهش نرخ ارز در داخل، - طبق تحلیل نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از وضعیت یک هفته اخیر، علیرغم افزایش حدودا 16 دلاری هر اونس جهانی، به سبب کاهش نرخ ارز در داخل، هفته ای کاهشی برای قیمت سکه و طلا رقم خورد؛ البته قیمت ها در اواسط هفته پایین ترین از آخرین نرخ های ثبت شده در پایان هفته بود و این در حالی است که برخلاف انتظارها برای افزایش تقاضا، رکود معناداری در بازار دیده شد.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت های طلا در یک هفته اخیر افزایش قیمت داشته است اما از سوی دیگر قیمت ارز در اواخر هفته به نسبت به ابتدای هفته با کاهش روبرو شده است.

در هفته ای که گذشت، قیمت ها و اوضاع اقتصادی بیشتر در وضعیت خوف و رجاء اخبار سیاسی بود؛ این اخبار بیشتر تحت تاثیر زمان محدودیت بازدید آژانس اتمی در کشور (5 اسفند)، ارز را تحت تاثیر قرار داد و در مجموع نیز نرخ ارز در کشور، کاهشی بود که در نتیجه سیاست مثبت ایران است؛ بنابراین بطور کلی در قیمت ها به نسبت ابتدای هفته، کاهش داشته ایم.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: علاوه براین، اتفاقی دیگر که طی یک هفته اخیر شاهد بودیم، بازار با رکودی معناداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ ارز، اثر رشد اونس جهانی را خنثی کرد/ هفته کاهشی سکه و طلا

کاهش نرخ ارز، اثر رشد اونس جهانی را خنثی کرد/ هفته کاهشی سکه و طلا