مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-26فرهنگي

مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تولید مستند معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی در واحد روابط عمومی و فضای مجازی این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از تولید مستند معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی در واحد روابط عمومی و فضای مجازی این اداره کل خبر داد.

مجید صفایی با اعلام این خبر، افزود: این مستند در 60 کلیپ یک دقیقه ای از طریق صفحه اینستاگرام اداره کل استان به نشانی kb_cthh و شبکه استانی دنا پخش می شود.

وی با اشاره به این که کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های گردشگری و تاریخی بسیاری دارد که باید معرفی شود، تصریح کرد: در راستای تعامل و هم افزایی دو حوزه روابط عمومی و رسانه برای معرفی این ظرفیت ها در شبکه استانی دنا، برنامه ریزی لازم انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، اظهار کرد: این برنامه به تهیه کنندگی شایان غفاری از مستندسازان استان و با همکاری حوزه معاونت گردشگری و روابط عمومی استان تولید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، باحضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد

مستند 60 دقیقه معرفی جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد