مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-26پزشكي

روزانه 3000 تست کرونا در آذربایجان غربی انجام می گیرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از انجام روزانه سه هزار تست کرونا در استان خبر داد.

- جواد آقازاده در خصوص آخرین وضعیت بیماری در استان است اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و این روند ادامه داشته باشد وارد موج چهارم نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 128 نفر از مبتلایان به کرونا در بخش های آی سی یو مراکز درمانی استان، تحت مراقبت های ویژه قرار دارند، ادامه داد: این آمار حدود 30 درصد بیشتر از آمار حدود یک ماه گذشته است که کمترین میزان بستری شدگان در مراکز آی سی یو استان به تعداد 99 نفر ثبت شد.

آقازاده با اشاره به ابتلای 340 نفر به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان اظهار کرد: از این تعداد حدود 70 نفر در مراکز درمانی بستری شدند، همچنین 22 نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که شرایط آنان نیز بسیار نامناسب تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 457 نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری هستند که هرچند 62 نفر کمتر از بیشترین میزان طی هفته جاری است ولی رقم بالایی به شمار می رود.

وی با اشاره به فوت سه نفر دیگر شامل 2 نفر در ارومیه و یک نفر در سردشت به علت ابتلاء به کرونا طی 24 ساعت گذشته افزود: کل فوتی های ناشی از کرونا در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 3000 تست کرونا در آذربایجان غربی انجام می گیرد

روزانه 3000 تست کرونا در آذربایجان غربی انجام می گیرد