مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-26بين الملل

واکنش یک مقام روس به حمله هوایی آمریکا به سوریه: حوادث عجیبی در حال رخ دادن است


یک مقام وزارت خارجه روسیه با اشاره به حمله هوایی آمریکا به سوریه گفت: این اقدام، تنها وخامت اوضاع را افزایش خواهد داد؛ حوادث عجیبی در حال رخ دادن است که چهار کشور آمریکا، - ایران، عراق و سوریه را درگیر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، یک مقام وزارت خارجه روسیه، حمله شب گذشته پنتاگون به خاک سوریه را نقض آشکار حقوق بین الملل و غیرقابل قبول دانست و یک سناتور روس نیز گفت که این اقدام آمریکا، تنها وخامت اوضاع در منطقه را افزایش خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نووستی ، "کنستانتین کاساچوف" رییس کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون (سنای) روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که تجاوز نظامی آمریکا به سوریه، تنها باعث افزایش تنش در منطقه خاورمیانه و آسیب رسیدن به روند آغاز شده عادی سازی اقدام واشنگتن و ایران در چارچوب احیای توافق هسته ای خواهد شد.

این سناتور روس به خبرنگار نووستی گفت: حوادث عجیبی در حال رخ دادن است که چهار کشور آمریکا، ایران، عراق و سوریه را درگیر می کند و تنها یکی از آنها، یعنی ایالات متحده آشکارا از توان نظامی و تحریم علیه سایر کشورها استفاده می کند.

به گفته کاساچوف، این اقدامات در شرایطی رخ می دهد که جزییات حمله موشکی اخیر به "منطقه سبز" بغداد و افرادی که مسئولیت این اقدام را دارند، مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک مقام روس به حمله هوایی آمریکا به سوریه: حوادث عجیبی در حال رخ دادن است

واکنش یک مقام روس به حمله هوایی آمریکا به سوریه: حوادث عجیبی در حال رخ دادن است