مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 08:252021-02-26سياسي

افتتاح و اجرای 304 کیلومتر خط مترو توسط قرارگاه خاتم النبیاء در کشور


جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء حدود 304 کیلومتر خط مترو را در کشور افتتاح کرده و یا در حال اجرا دارد.

- ایسنا/اصفهان جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء حدود 304 کیلومتر خط مترو را در کشور افتتاح کرده و یا در حال اجرا دارد.

سردار علیرضا فخاری امروز (جمعه- 8 اسفند ماه) در عملیات حفاری جبهه غربی خط دوم متروی اصفهان، با بیان اینکه موضوع مترو یکی از بخش های پیشرفته و جزو زیرساخت های اصلی کشورهای در حال توسعه است، اظهار کرد: این زیرساخت در شهرهای مهم همچون تهران، شیراز، مشهد و .

شکل گرفته و در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه پروژه خط دو مترو اصفهان به طول 6.

5 کیلومتر است، گفت: از سال 1365 مترو در ایران کار خود را شروع کرد و قرارگاه خاتم النبیاء نیز 20 سال بعد کار مترو را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه ما حدود 304 کیلومتر خط مترو در کشور افتتاح کرده و یا در حال اجرا داریم، گفت: قرارگاه خاتم النبیاء ظرفیت 50 درصدی مترو کشور را انجام داده است.

وی با اشاره به ویژگی های این پروژه، اظهار کرد: اورهال کردن دستگاه تی بی ان در رکوردی 9 روزه یکی از افتخارات ماست و کاری که یک ماه و نیم زمانبر بود را در این مدت 9 روز انجام دادیم، همچنین در عمق 25 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و اجرای 304 کیلومتر خط مترو توسط قرارگاه خاتم النبیاء در کشور

افتتاح و اجرای 304 کیلومتر خط مترو توسط قرارگاه خاتم النبیاء در کشور