مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-26اقتصادي

تقدیر از ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور صادرات کشور


در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان از ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور صادرات کشور درسال جاری تقدیر شد.

- ایسنا/اصفهان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان از ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور صادرات کشور درسال جاری تقدیر شد.

در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان که هفتم اسفند ماه در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد، ذوب آهن اصفهان که تنها مدال آور صادرات کشور درسال جاری است، مورد تقدیر قرار گرفت و لوح و تندیس ویژه این مراسم توسط محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور به این مجتمع صنعتی اهداء شد.

در این مراسم مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: این مجتمع عظیم صنعتی اگر بتواند کل محصولات خود را صادر کند می تواند یک و نیم میلیارد دلار ارز مرغوب به کشور وارد کند.

منصور یزدی زاده افزود: با توجه به اینکه ذوب آهن اصفهان نیاز ارزی خود که بالغ بر 350 میلیون دلار است را از طریق صادرات تامین می کند، پیشنهاد می کنم که نیاز ارزی برای تولید از طریق ارزهای موجود در خارج از کشور تامین شود و ارزهای صادراتی به سیستم بانکی کشور وارد شود که می تواند برای اقتصاد و صنعت کشور بسیار گره گشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور صادرات کشور

تقدیر از ذوب آهن اصفهان به عنوان تنها مدال آور صادرات کشور