مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-26اجتماعي

پروژه های شهری اصفهان با حضور رییس دفتر رییس جمهور افتتاح شد


تقاطع غیر همسطح آفتاب و خیابان های آسمان و تابان با هزینه 2 هزار میلیارد ریال با حضور رییس دفتر رییس جمهور، شهردار و جمعی از مسؤولان اصفهانی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، است.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: اینکه ما بتوانیم گره های ترافیکی را باز کنیم به معنای اهمیت به محیط زیست و در ادامه آن سلامت مردم است که از جمله اولویت هایی است که به آن توجه می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در راستای کاهش زمان مؤثر است، گفت: شهر اصفهان با توجه به قرار گرفتن در مسیر ارتباطی سایر استان های کشور،  توجه به حلقه های حفاظتی به لحاظ آرام سازی ترافیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

واعظی اظهار داشت: شهردار و استاندار اصفهان فضایی را پدید آوردند که صفا و همدلی بین بخش های مختلف برقرار است که البته لیاقت و شأن مردم اصفهان این است که هر کاری که می توان برای آن ها انجام شود و این موضوع حق آنان است.

اتمام ساخت مجموعه پل های شهید سلیمانی تا پایان اسفندماه قدرت الله نوروزی نیز در این مراسم با اشاره به تکمیل 50 کیلومتر از حلقه حفاظتی 80 کیلومتری اظهار کرد: جاده فرزانگان با طول 6 کیلومتر طی 2 تا 3 سال ساخته شد و این حرکت باعث جلوگیری از مرگ 12 نفر در سال و کاهش آلودگی هوا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های شهری اصفهان با حضور رییس دفتر رییس جمهور افتتاح شد

پروژه های شهری اصفهان با حضور رییس دفتر رییس جمهور افتتاح شد