مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:402021-02-26اجتماعي

بهره برداری از طرح ملی تقاطع غیرهم سطح کلانشهر اصفهان با حضور واعظی


پروژه ملی تقاطع غیر همسطح آفتاب کلانشهر اصفهان امروز با حضور رییس دفتر رییس جمهوری و جمعی از مقامات استان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/اصفهان پروژه ملی تقاطع غیر همسطح آفتاب کلانشهر اصفهان امروز با حضور رییس دفتر رییس جمهوری و جمعی از مقامات استان به بهره برداری رسید.

هدف از اجرای این طرح را دسترسی وسایل نقلیه از بلوار فرزانگان به بزرگراه شهید اردستانی، کاهش ترافیک در محور بلوار بعثت و عاشق اصفهانی، افزایش ایمنی، کاهش آلودگی هوا، دسترسی آسان به فرودگاه اصفهان و دسترسی به حلقه حفاظتی است.

با تکمیل پل آفتاب، خیابان های تابان و آسمان دسترسی به فرودگاه بین المللی اصفهان ایمن تر و سریع تر می شود، این پروژه در محل تقاطع حلقه چهارم حفاظتی با اتوبان فرودگاه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مساحت پل آفتاب 210 هزار مترمربع است که 145 هزار مترمربع از مساحت پروژه مربوط به اجرای تقاطع غیر همسطح و کندروهای اتوبان و 65 هزار متر مربع مساحت مسیر اتصال تقاطع به بلوار فرزانگان است.

4900 متر مربع پل سازی در این پروژه انجام شده است و حجم بتن ریزی در پل آفتاب و ادامه بلوار فرزانگان بیش از 60 هزار تن بوده است.

در این پروژه 150 هزار تن آسفالت ریزی انجام و بیش از یک میلیون مترمربع سطح آسفالت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح ملی تقاطع غیرهم سطح کلانشهر اصفهان با حضور واعظی

بهره برداری از طرح ملی تقاطع غیرهم سطح کلانشهر اصفهان با حضور واعظی