مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-26پزشكي

کرونای انگلیسی به بندرعباس رسید/اسکله سلخ دو هفته تعطیل شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان خبر داد و گفت: با شناسایی یک مورد کرونای انگلیسی در بندرعباس شمار موارد این نوع کرونا در استان به 10 نفر رسید.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان خبر داد و گفت: با شناسایی یک مورد کرونای انگلیسی در بندرعباس شمار موارد این نوع کرونا در استان به 10 نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(هشتم اسفندماه) در تشریح این خبر بیان کرد: از آغاز همه گیری بیماری کرونا در استان از 161 هزار و 703 نفرنمونه گیری شده است.

وی عنوان کرد: نخستین بیمار دچار کرونای انگلیسی نیز در بندرعباس شناسایی شد که جوان 31 ساله و با 70 درصد درگیری ریه است که هم اکنون در بیمارستان شهید محمدی بستری بوده و با این مورد، شمار موارد مبتلا به کرونای انگلیسی در استان به 10 نفر رسید.

نوروزیان افزود: در اسکله سلخ جزیره قشم نیز پنج ملوان خارجی با تست مثبت کرونا شناسایی شدند و به همین دلیل، این اسکله برای دو هفته تعطیل شد تا باضدعفونی اسکله، از شیوع بیشتر کرونا پیشگیری شود و از افراد شاغل در این اسکله نیز تست کرونا گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: از همه هم استانی ها و هم وطنان هم می خواهیم از سفر به جزایر استان بویژه با شناورهای غیرمجاز خوددار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای انگلیسی به بندرعباس رسید/اسکله سلخ دو هفته تعطیل شد

کرونای انگلیسی به بندرعباس رسید/اسکله سلخ دو هفته تعطیل شد