مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 03:402021-02-26فرهنگي

جزییاتی از فصل جدید «خندوانه»/ رامبد جوان چگونه با کرونا کنار آمد؟


رامبد جوان ضبط فصل جدید «خندوانه» را آغاز کرده است و این برنامه با رعایت پروتکل های کرونایی قبل از نوروز 1400 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

- رامبد جوان ضبط فصل جدید خندوانه را آغاز کرده است و این برنامه با رعایت پروتکل های کرونایی قبل از نوروز 1400 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامبد جوان این روزها در تدارک ساخت دو پروژه سنگین است؛ فصل جدید برنامه خندوانه برای شبکه نسیم و سریال مردم معمولی در شبکه نمایش خانگی که این روزها تولیدشان همزمان شده است.

فصل جدید خندوانه ابتدا قرار بود نوروز 99 روی آنتن برود اما رامبد جوان جزو اولین و حتی معدود افرادی بود که با شروع کرونا و شیوع این ویروس واگیردار در سطحی گسترده، خیلی جدی و به صراحت از ساخت این برنامه انصراف داد.

در این یک سال که مشخص شد این ویروس بنای رفتن ندارد چند باری اعلام شد که خندوانه به تولید می رسد که جدی ترین آن بعد از پیش روی رامبد جوان برای احیای این برند محبوب سیما پرداخته بودیم.

طی چند ماه اخیر رامبد جوان با فراخوان هایی در صفحه اینستاگرام خود از حضور استندآپ کمدین ها برای فصل جدید برنامه دعوت کرد.

و حالا فصل جدید خندوانه به روزهای پخش نزدیک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از فصل جدید «خندوانه»/ رامبد جوان چگونه با کرونا کنار آمد؟

جزییاتی از فصل جدید «خندوانه»/ رامبد جوان چگونه با کرونا کنار آمد؟